Nieuws, februari 2015

27 februari 2015

Thuiszorgmedewerkers bezetten gemeentehuis

Thuiszorgmedewerkers bezetten gemeentehuis Oss voor goede zorg

Actie leidt tot succes!

Jongeren van het appartementencomplex aan de Prof Regoutstraat hebben met succes actie gevoerd samen met de SP. Toen ze het appartement betrokken moesten ze verplicht een parkeerplaats erbij huren voor €28,--.

26 februari 2015

Den Brok stoomt door, tegen beter weten in

Foto: rijksmonumenten.nl / Google afbeeldingen

Donderdag 12 februari besloot de gemeenteraad tot de oprichting van de Stichting Jan Cunen. Onder de vlag van deze stichting gaat Museum Jan Cunen  als zelfstandig museum aan de slag. Over de inrichting en de programmering van het museum waren door het vorige college en de oud- directeuren van het museum afspraken gemaakt.

MELDPUNT ERVARINGEN BUSVERVOER

Foto: SP / Google afbeeldingen

Op 14 december 2014 is in Noord-Brabant de nieuwe concessie voor het Busvervoer ingegaan. Arriva is de busmaatschappij die in heel Brabant met uitzondering van het SREgebied de nieuwe dienstregeling rijdt.

9 februari 2015

Tijdelijke fietsenstalling station blijft open

Foto: Ans Broersen / Ans Broersen

Oss- Donderdag 5 februari waren diverse raads-en commissieleden op uitnodiging van SP’er Albert Arends aanwezig bij de tijdelijke fietsenstalling bij het station. Ook wethouder Wagemakers was aanwezig.